Kampania „Polak tym bardziej oszczędza ciepło” promuje wiedzę na temat oszczędzania energii cieplnej. Kiedy skręcać kaloryfer? Kiedy wietrzyć mieszkanie? A przede wszystkim… dlaczego najwięcej ciepła ucieka przez głowę – o tych, i innych kwestiach opowie Stanisław Tym w spotach emitowanych w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Na potrzeby kampanii stworzone zostały dwa filmy reklamowe – „Wszystkie miśki” oraz „Misiek lewy, misiek prawy”, wyreżyserowane przez jednego z najbardziej znanych polskich reżyserów – Wojciecha Smarzowskiego. Za kreację i realizację spotów odpowiada Grupa Eskadra.
Zobacz również
– Wielką frajdą i wyróżnieniem był dla nas fakt, że mogliśmy pracować z osobami takiego formatu, jak Stanisław Tym i Wojtek Smarzowski – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.
Dwa spoty, w dwóch wersjach (30 oraz 15 sekund), będą emitowane do 24 listopada w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, Discovery. Za zakup czasu antenowego odpowiada MediaVest.
Kampania zrealizowana została na zlecenie Ministerstwa Środowiska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing