#warte przeczytania
- WPP Media opublikowała raport prognostyczny „Advertising in 2030”, który przedstawia perspektywę na to, jak eksperci branżowi widzą kształtowanie się przyszłości mediów, technologii i handlu w połowie obecnej dekady.
- W jaki sposób sympatia do ekologii wpływa na codzienne wybory Polaków? Czy „eko” naprawdę sprzedaje, czy tylko dobrze brzmi? Czego użytkownicy oczekują od marek w zakresie działań ekologicznych? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w raporcie adQuery i IAB Polska „Uwaga Eco!”. Czytaj więcej >> TUTAJ.

Zobacz również
- Niemal połowa marketerów ma trudność z jednoznaczną oceną rentowności swoich działań w kontekście narzędzi MarTech. Korzystanie z AI dla zdecydowanej większości badanych nie przekłada się na razie na lepszą realizację celów. Tak wynika z raportu „State of MarTech Poland H1 2025” agencji Altavia Kamikaze + K2 i Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania (WSIiZ) w Rzeszowie. Czytaj więcej >> TUTAJ.

- Profesor Jacek Kotarbiński poleca wrześniową edycję raportu EMARKETER & Viral Nation. Wynika z niego m.in., że marketerzy coraz chętniej inwestują w influencer marketing. Wydatki w USA wzrosły w tym roku o 15%, osiągając ponad 10,5 mld USD. Jednocześnie kwestie brand safety pozostają na drugim planie.
- Z raportu TOP Marek FMCG od Listonic ads dowiesz się m.in.: które produkty zyskały, a które straciły na popularności w ostatnim roku, jakie marki najczęściej trafiają na listy zakupów, a także jak na ich tle wypadają marki własne Biedronki i Lidla.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
#warte posłuchania
- Gościem podcastu „Konkretnie o marketingu i sprzedaży” Artura Jabłońskiego jest Greg Albrecht, a tematem rozmowy poszukiwanie odpowiedzi na pytanie o to, czy praca z mentorem i coachem jest faktycznie potrzebna przedsiębiorstwom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- W kolejnym odcinku „Nowoczesnej sprzedaży i marketingu” tematem jest proces zakupu w B2B i to, jak sztuczna inteligencja całkowicie zmienia zachowania klientów. Jeśli chcesz się dowiedzieć, co to oznacza dla twojego marketingu i sprzedaży, koniecznie posłuchaj podcastu Szymona Negacza.
- Czy wiesz, jak sprzedawać w e-commerce bez reklam? Jeśli nie, koniecznie posłuchaj podcastu Oskara Lipińskiego „Z buta w marketing”. Gościnią odcinka jest Izabela Lewandowska, założycielka i Product Marketing Managerka La Millou.
- Do tegorocznego Black Friday zostało jeszcze kilka miesięcy, ale warto już dziś przygotować sklep na tę okazję. Posłuchaj kompletnego poradnika na ten temat w podcaście „E-commerce oczami praktyków” Piotra Szyszki i Michała Brosia, w którym gośćmi są Magdalena Rękas i Maciej Okrajek z Shopera.
#warte udziału
- 8 września br. rozpoczęły się zapisy do trzeciego sezonu Predator Games – największego w Europie turnieju esportowego dla uczniów z całej Polski. Rejestracja potrwa do 17 października. Poznaj szczegóły >>
- 25 września br. podczas darmowego webinaru NowegoMarketingu eksperci Sales&More zaprezentują praktyczny plan na to, jak zbudować spójny ekosystem widoczności – od Google Search i Map, przez treści konwersacyjne, aż po ChatGPT i inne chatboty. Zarejestruj się i dowiedz więcej o wydarzeniu.
- Także 25 września 2025 r. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy podczas IAB HowTo: Programmatic eksperci podzielą się wiedzą na temat skutecznego targetowania, wykorzystania danych, możliwości, jakie daje AI oraz rozwijających się kanałów dotarcia – takich jak audio, DOOH czy Connected TV.
- Oddaj głos w ankiecie i wybierz z nami największy sportowy sukces marketingowy 25-lecia. Zwycięstwa Igi Świątek? Gole Roberta Lewandowskiego? Tryumfy Roberta Kubicy? Wyniki głosowania poznamy w kolejnej edycji Playbooka, tym razem poświęconej marketingowi sportowemu.
PS #PolecajkiNM cz. 64: Mapa możliwości Retail Media, #BackToWork, wystawa zdjęć Hashtagaleka