Politan to polska firma, będąca na rynku od 1982 roku. Należą do niej trzy marki – Gosia, Amigo oraz Helios. Markę Gosia wyróżniają oryginalne rozwiązania oraz innowacyjne produkty. Oferta Amigo składa się z artykułów gospodarstwa domowego, które przeznaczone są przede wszystkim do konsumentów, kierujących się względami ekonomicznymi. Portfolio Politan dopełnia Helios, który istnieje na rynku od ponad sześćdziesięciu lat. Oferuje klientom środki czystości oraz produkty do konserwacji obuwia.
W zeszłym roku Schulz był odpowiedzialny za obsługę strategiczno-kreatywną oraz komunikację marki Gosia w kanałach ATL i digital. Schulz zajmował się także całoroczną obsługą social media wszystkich marek oraz samej firmy Politan.
Zobacz również
– Bardzo cieszy nas kontynuacja obsługi marek należących do portfolio Politan. Stawiamy na długofalową współpracę z naszymi klientami, co daje obustronne korzyści. Uczymy się na wspólnych doświadczeniach, mamy możliwość wypracowania długofalowych efektów i skupienia się na właściwych zadaniach – komentuje Monika Popowska, Account Director, Schulz brand friendly.
Po przedłużeniu umowy współpraca będzie kontynuowana w podobnym zakresie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]