Spot „Polka Niepodległa” to patriotyczna alternatywa dla kibicowskich rac i pustoszących miasto marszy. Unika patosu, ale chwyta za serce. Pokazuje trudną przeszłość, ale w inspirujący sposób mówi też o przyszłości. Ukazano w nim sceny przedstawiające młode kobiety podczas różnych czynności, jak karmienie piersią, akcja ratunkowa, wspinaczka, jazda konno, tatuowanie, czy nauka córki jazdy samochodem.
Premiera spotu miała miejsce 30 lipca br. Za jego reżyserię odpowiada Antoni Ferency.
Zobacz również
PS Muzeum Powstania Warszawskiego: Jesteśmy, jeśli pamiętasz
Z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego przygotowało niezwykły spot „Jesteśmy, jeśli pamiętasz”, w którym przypomina o heroiczności walczących. W ramach obchodów zaplanowana także marsz pamięci, akcję społeczną „Wolność łączy”, spektakle, koncerty, spotkanie edukacyjne, czy wspólne śpiewanie powstańczych piosenek: Jesteśmy, jeśli pamiętasz – poruszający spot z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego
PS2 PKP Intercity: Świętujemy niepodległość
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W obchody 100-lecia odzyskania niepodległości włączyło się także PKP Intercity. 20 lokomotyw zostało przyozdobionych biało-czerwonymi grafikami, ukazującymi sposoby świętowania niepodległości przez Polaków. Dodatkowo kilkadziesiąt nowoczesnych pociągów zespolonych, jak np. Pendolino, oklejono naklejkami programu „Niepodległa”, w postaci cyfrowo odświeżonego rękopisu Józefa Piłsudskiego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing