Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Polki na zakupach – infografika

Grudzień to miesiąc wzmożonych świątecznych zakupów, podczas których w ubiegłym roku Polacy wydali ponad 23 mld złotych. Portal Zafinansowani.pl przygotował infografikę „Polki na zakupach”. Ile wydają Polki i na co? Z kim chodzą na zakupy i kto w rodzinie podejmuje decyzje o tym co zakupić?
O autorze
0 min czytania 2013-12-06

Infografika, w myśl hasła „Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy” przedstawia informacje o zwyczajach zakupowych polskich kobiet. Jak więc kupują?

  • 63 procent Polek ubrania kupuje spontanicznie,
  • najczęściej wybieramy się do sklepów samotnie, robi tak 41 proc.
  • niemal 8 na 10 kobiet wybiera sklepy tradycyjne, zaś 12 procent preferuje e-zakupy.