Moda na Leisure Diving rozpoczęła się na Facebooku, od publikacji albumu ze zdjęciami przez kilku znajomych. Szybko powstała oficjalna strona trendu, którym zainteresowały się także zachodnie media (np. sesja z Ryanem Kwantenem w People, NBC News).
Tego lata mistrzów w Leisure Diving już od lipca poszukuje serwis zakupów grupowych Citeam.pl: – Mistrzostwa to część naszej kampanii wakacyjnej, której towarzyszy hasło „Oderwij się Lekko”. Zdjęcia w stylu Leisure Diving to idealna pamiątka z wakacji, jakże inna od standardowych ujęć przy zachodzącym słońcu. A tego lata zapewniamy Polakom nie tylko wakacje za pół ceny, ale zachęcamy również do tego, by dosłownie oderwali się od codzienności – mówi Izabela Jaskólska, Marketing Manager z Citeam.pl.
Zobacz również
Galeria zdjęć z poszczególnych odsłon Citeam Leisure Diving Cup jest na bieżąco publikowana na fan page’u Organizatora. Mistrzostwa odbywają się w weekendy na terenie basenów otwartych w wybranych Aquaparkach. Udział w imprezie jest otwarty dla wszystkich chętnych:– Leisure Diving to również zwariowane stylizacje. Uczestnicy skaczą do wody w strojach Supermana, szlafrokach, sportowych koszulkach, sukniach ślubnych, garniturach czy z poduszką pod głową. Na miejscu posiadamy garderobę pełną kreacji, które można dowolnie dobrać – wyjaśnia Izabela Jaskólska z Citeam.pl.
Najważniejszym elementem Mistrzostw jest zdjęcie ze skoku, a o jego wykonanie dba fotograf, który uwiecznia każdego uczestnika w momencie „oderwania się od ziemi”. Fotografie są następnie emitowane na ekranie LED, by na bieżąco móc ocenić efekt skoku. Po imprezie uczestnicy Mistrzostw otrzymują również zdjęcia na własny użytek.
W Mistrzostwach biorą udział Polacy w różnym wieku – najstarsi skaczący mają ok. 60 lat. Bardziej odważni są jednak panowie, którzy częściej i w bardziej efektowny sposób odrywają się od ziemi. Najpopularniejsze stylizacje skoków do tej pory obejmowały stroje super bohaterów czy, klasyczne dla Leisure Diving, szlafroki oraz poduszki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing