Urodzinowa akcja pod hasłem „Dziękujemy i rozdajmy ponad 150 000 nagród!” ruszyła 7 października i odnotowała świetne otwarcie sprzedażowe. Potrwa łącznie cztery tygodnie. Wśród kanałów komunikacji znalazły się: outdoor, internet (LP, social media), prasa, radio i IMS (komunikacja wewnętrzna), materiały BTL, animacje LED. Wiodącym motywem kampanii jest POLOteria, będąca podziękowaniem za wieloletnie przywiązanie klientów do marki. Wpisuje się ona w konsekwentnie realizowaną strategię „POLOmarket. Mój ulubiony”, która podkreśla istotną rolę lojalności i bliskości w budowaniu emocjonalnej, trwałej relacji między marką a konsumentem. W loterii można wygrać nagrody rzeczowe (markowe torebki, sprzęt elektroniczny i wiele innych) lub wziąć udział w losowaniu jednego z czterech samochodów VW Polo.
Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarketu: „Spójna i przemyślana strategia, odpowiednia kreacja oraz bardzo dobra koordynacja działań marketingowych, handlowych i operacyjnych dały doskonały efekt już na otwarcie akcji. Za całość kreacji odpowiada agencja BRANDMAN”. Dyrektor kreatywny agencji, Krzysztof Tkaczyk dodaje: „Rozmach i odświętny charakter urodzinowej kampanii zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów i pracowników”. Agencja współpracuje z klientem od dwóch lat.