Dla wielu dzieci pandemia, którą epatują wszystkie media to stan zagrożenia, którego nie rozumieją. POLOmarket, na którego zlecenie powstało to krótkie wideo, postanowił uspokoić dzieci i rodziców, a przy okazji trochę wszystkich rozweselić.
Treści wideo dla maluchów najwyższej próby
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Z POLOzaurowej serii powstał już odcinek „Szalony lot”, w którym w nienachalny sposób tłumaczymy dlaczego warto się uczyć i słuchać, tych którzy wiedzą więcej od nas.
„Noc w markecie” opowiada o dobrych nawykach żywieniowych i o tym, że słodycze są dobre, ale nie w nadmiarze.
Wczoraj wieczorem (16.03) miała miejsce premiera odcinka „Piosenka z Pędziwiatrami”, w którym pokazano, jak ważna jest grupa rówieśnicza, która daje wsparcie i co robić, kiedy dzieci w domu się nudzą. Co robić? Najlepiej sobie pośpiewać.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Wartościowa treść wideo dla dzieci i rodziców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Bardzo nam zależy, by odcinki były nie tylko zabawne i atrakcyjne, ale także pomagały rozwiązywać konkretne problemy maluchów i ich opiekunów. I tak w pierwszym odcinku podjęliśmy temat „nadmiernego spożywania słodyczy przez dzieci. W odcinku z lataniem pokazaliśmy m.in.: dlaczego warto się uczyć i jak ważne jest pomaganie sobie w trudnych chwilach. Chcemy mówić też o wartościach uniwersalnych, dotyczących wszystkich pokoleń. Dlatego np. nasi bohaterowie uczą dzieci oszczędzania wody i energii. Ma być fajnie, ale i mądrze. Ufamy, że rodzice to docenią – mówi Piotr Mikulski z MOSQI.TO, autor piosenki oraz scenariuszy.
– Aby mieć pewność, że przygotowujemy treści odpowiednie dla małych widzów, scenariusze kolejnych odcinków konsultujemy z dziecięcą psycholog, Aleksandrą Beltą-Iwacz – dodaje Krzysztof Szultka szef marketingu POLOmarketu.
Parę słów o bohaterach
POLOzaury to prawdziwy miks osobowości, jest wśród nich: energiczny Leo, zawsze dobrze przygotowana i pilna Ines, dwóch zadziornych braci – Arek i Darek, Róża, która jest troszkę nieśmiała, ale zawsze zaskakuje widza bystrością umysłu, Nela, która lubi przyrodę no i ulubieniec wszystkich – Maciuś. Maciuś jest prawdziwym śpiochem i romantykiem, może dlatego gubi się w każdym odcinku. Po prostu nie da się ich nie lubić.
Autorem koncepcji, scenariusza oraz stroną odpowiedzialną za realizację są szaleńcy z MOSQI.TO. Szaleńcy, bo tempo pracy jest zabójcze i format bardzo wymagający, ale kto z nas nie chciałby wrócić do dzieciństwa i mapetów? ;).
POLOzaury to pierwsza autorska akcja lojalnościowa POLOmarketu, która jest początkiem długofalowego projektu komunikacji marketingowej skierowanego do rodziców i dzieci.