Jurorzy, pod jego przewodnictwem, będą obradowali w dniach 5 – 16 czerwca wybierając nominowanych do drugiego etapu obrad, zaplanowanego na 29 czerwca.
W pierwszej rundzie obrad i wyborze kampanii nominowanych weźmie udział pięcioro reprezentantów z Polski:
Zobacz również
Anna Dzierzędzka – Managing Partner w Mediacom Warszawa,
Magda Kolenkiewicz – General Manager w Starcom,
Paweł Gala – Managing Partner w MEC,
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Michał Wolniak – Chief Strategy Officer & President w VML Poland,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Maciej Skrzypczak – Managing Director w Lubię to – linked by Isobar.
W pracach Jury Euro Effie na drugim etapie obrad wezmą natomiast udział:
Filip Fiedorow – CMO w IKEA oraz Bartosz Dobrzyński – CMO w Play.
Euro Effie to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują całą Europę, i jest symbolem potwierdzonej efektywności komunikacji marketingowej oraz wyrazem uznania dla partnerstwa między klientem i agencjami.
Jury Euro Effie składa się z ekspertów w branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Każdy z nich, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom, pomoże wyłonić najlepsze kampanie, które otrzymają nominacje i nagrody.
Przy ocenie kampanii, jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres kryteriów, decydując tym samym czy zostanie ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. Kryteria oceny podzielone są na cztery obszary: Wyzwanie strategiczne, Strategia kreatywna, Wprowadzenie idei w życie oraz Efektywność działań.
“Miałem zaszczyt przewodniczyć jury Euro Effie już wcześniej. Według mnie to jedna z najbardziej prestiżowych marketingowych nagród na świecie, dlatego jestem zachwycony, że ponownie mam tę możliwość” – powiedział Alexander Schlaubitz, tegoroczny przewodniczący jury.
Konkurs Euro Effie organizowany jest przez European Association of Communications Agencies (EACA), we współpracy z Euronews i przy wsparciu Google, Kantar Millward Brown, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, i Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.