Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions 2018

Dwójka przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej oraz Public Relations zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.
O autorze
1 min czytania 2018-05-11

Agnieszka Klimczak, Creative Director, JWT będzie oceniała prace w kategorii Brand Experience & Activation.

Agnieszka Klimczak zaczęła pracę w reklamie w mrocznych czasach, kiedy nikt nie myślał jeszcze o parytetach, a reklamy naprawdę drukowano w gazetach. Jeden z jej pierwszych printów wygrał polską edycję Young Creatives i stał się biletem do Cannes. Ma na koncie ponad 20 „KTR-ów”, w tym Grand Prix KTR w 2016 za projekt „Remember”. W 2015 zdobyła pierwszego lwa w Cannes dla agencji FCB Warsaw, w 2017 stworzony dla AXA projekt SmartBell znalazł się pośród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie i był nominowany do Cannes Innovation Lions, zdobywając ostatecznie w Cannes 2 lwy, a także 2 Grand Prix na Festiwalu Golden Drum.

Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR oceni projekty w kategorii PR.

Agnieszka Bacińska z branżą public relations związana jest od 15 lat, pracując jako strategiczny doradca w zakresie budowania wizerunku marek, firm i zarządów organizacji. Jej 10-letnie doświadczenie w grupie marketingowej Walk obejmuje zwłaszcza prowadzenie kompleksowych projektów komunikacyjnych, docenianych za kreatywność oraz skuteczność. Specjalizuje się w projektach integrujących różne obszary komunikacji marketingowej wychodzące poza tradycyjnie rozumiane działania public relations. Przewodnicząca Cannes Lions Young Creatives 2018 w kategorii PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca 2018 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji.

Festiwal Cannes Lions to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketingowej, uznawany globalnie jako prawdziwe święto kreatywności i miejsce spotkań reklamodawców oraz ekspertów komunikacji marketingowej. Rozdawane w konkursie statuetki Lwa są potwierdzeniem najwyższej klasy kreatywności i profesjonalizmu w komunikacji marketingowej, a jurorzy konkursu wybierani są spośród ekspertów, posiadających potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie. Rygor procesu i kryteria wybierania zwycięskich prac nie ma sobie równych w branży. Do konkursu zgłaszane jest ponad 40 000 prac z całego świata. Więcej o konkursie i festiwalu na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się