źródło: Facebook Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Zespół studentów kierunku Aplikacje Internetu Rzeczy prowadzonego wspólnie przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w składzie: Mateusz Halicki (kapitan), Dawid Śliwiński, Sebastian Jastrzębski i Aleksander Kempa, pracujący pod opieką dr. Wojciecha Czarta z UAM, zajął 1 miejsce w świecie w międzynarodowym konkursie Global Online Marketing Academic Challenge – GOMAC.
Zobacz również
Studenci przygotowali i przeprowadzili trwającą trzy tygodnie kampanię marketingową online dla firmy Ogarniamprad.pl, oferującej platformę aukcyjną umożliwiającą w czasie rzeczywistym licytowanie cen energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych. Raporty z kampanii: Pre-Campaign, Post-Campaign oraz Google Data Studio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
GOMAC to ogólnoświatowy konkurs skierowany dla studentów. Zadaniem zespołów studenckich we współpracy z klientem jest przeprowadzenie, optymalizacja i wykonanie raportów Pre i Post Campaign z przeprowadzonych działań marketingowych. Konkurs obejmuje reklamy na cyfrowych platformach i kanałach reklamowych, w szczególności Google Ads. W aktualnej edycji konkursu wystartowało ponad 600 studentów w 165 zespołach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zwycięstwo w regionalnym konkursie na Amerykę Północną zdobyli studenci z ESG UQAM w Kanadzie, z projektem dla marki oferującej wegańskie produkty GUSTA Foods.
Zwycięstwo w regionalnym konkursie na Azję i Pacyfik oraz Bliski Wschód i Afrykę zdobyli studenci z FLAME University w Indiach, z projektem dla indyjskiego sklepu online z odzieżą SkyWater Clothing.
Zwycięstwo w regionalnym konkursie na Europę zdobyli studenci z European University of Flensburg w Niemczech, z projektem dla sklepu internetowego oferującego akcesoria do rowerów Urban Zweirad.
Więcej informacji na temat konkursu oraz pozostałych finalistów znajduje się na stronie GOMAC.