29 listopada br. w siedzibie Agory odbyło się kolejne szkolenie z zakresu optymalizacji kanału i materiałów na nim zamieszczanych pod kątem zwiększenia widowni, liczby wyświetleń i czasu oglądania. Cyklicznie odbywające się spotkania o charakterze warsztatów mają wzmacniać profesjonalizm artystów zrzeszonych w AIA i poszerzyć ich wiedzę z zakresu działań w sieci.
AIA zrzesza rodzimych twórców działających na YouTube. To społeczność, która w każdym miesiącu skupia uwagę milionów widzów. Zrzeszeni w niej artyści reprezentują ponad 200 kanałów z różnych kategorii tematycznych, m.in. lifestyle, rozrywka, gry, edukacja, sport, wiadomości. Do AIA należą m.in. CeZiK, Marta Wierzbicka, Niekryty Krytyk czy Krzysztof Gonciarz.
Zobacz również
AIA zapewnia swoim partnerom szerokie wsparcie merytoryczne, a także dostęp do spotkań tematycznych i szkoleń. Podczas ostatniego spotkania uczestnicy mieli okazję wzbogacić swoją wiedzę na temat efektywnego zarządzania kanałem. Jego przedmiotem była optymalizacja kanału pod kątem zwiększenia widowni, liczby wyświetleń i czasu oglądania. Warsztaty poprowadzili Michał Pietniczka, który posiada ekskluzywny certyfikat YouTube (YouTube Certificate Program – Audience Growth) oraz Kuba Jankowski znany m.in.: z kanału Matura to bzdura.
– Szkolenia, które organizujemy dla naszych partnerów, pozwalają im poszerzyć wiedzę z zakresu wykorzystania wszelkich funkcjonalności YouTube’a. Taka wiedza ułatwia dalszy rozwój kanału. Nasze warsztaty to również doskonała platforma wymiany doświadczeń i okazja do podyskutowania z ekipą AIA czy innymi YouTuberami – mówi Michał Pietniczka.
Podczas ostatniego spotkania trenerzy AIA podzielili się z uczestnikami wiedzą zdobytą podczas szkoleń w centrali YouTube oraz doświadczeniami z zarządzania grupą ponad 200 kanałów. Wydarzenie zakończyło się burzą mózgów na temat cross-promocji, która jest jednym z najlepszych sposobów na rozwój kanału. Uczestnicy mogli poznać konkretne rozwiązania w oparciu o analizę własnych kanałów. W ramach spotkania można było odwiedzić również profesjonalne studio wideo, z którego mogą korzystać partnerzy AIA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing