Niedawno ogłoszono laureatów prestiżowej nagrody designerskiej The Golden Pin Design Awards 2021. Wśród wyróżnionych znalazła się polska agencja brandingowa Admind Branding & Communications, która otrzymała nagrodę w dwóch kategoriach. Firma ma jeszcze szansę na zdobycie nagrody głównej – Best Design, która zostanie ogłoszona podczas gali finałowej konkursu już niebawem.
Pierwszym nagrodzonym projektem Admind zostało #Newintimacyhour. Projekt ten polegał na stworzeniu cyklu godzinnych spotkań w ramach festiwalu Dutch Design Week 2020. Spotkania miały na celu zgłębienie najgłębszych ludzkich lęków, nadziei i pragnień. Każdy wieczór poświęcony był innej emocji: miłości, strachowi, złości, złośliwości i nadziei. Podczas wideorozmów uczestnicy używali filtrów stworzonych za pomocą AR (augmented reality – rzeczywistość rozszerzona). Admind zaprojektował je tak, aby odzwierciedlały osobowość uczestników. Każdą sesję prowadził ekspert z dziedziny nauk społecznych. Jak pisze agencja: „Wyniki nie tylko zmieniły nasze poglądy na temat interakcji cyfrowych, ale także dały nam wgląd w przyszłość tożsamości online”.
Admind drugą nagrodę otrzymał za projekt „Branding goes Agile in Admind”. Za jego pomocą firma chciała podzielić się z klientami, pracownikami i branżą swoim unikalnym podejściem do pracy. W tym celu agencja przygotowała angażującą animację, która wciąga widzów w opowieść o kreatywnym zespole pracującym w metodologii agile, dostosowanej specjalnie do potrzeb klientów. To dzięki niej Admind został numerem jeden wśród agencji brandingowych w Polsce. Animację można obejrzeć na profilu agencji w serwisie Behance.
Zobacz również
Czym jest The Golden Pin Design Award?
Nagroda The Golden Pin Design Award została założona w 1981 w Tajwanie. Od tego czasu stała się jedną z najbardziej prestiżowych nagród w świecie designu. Wystarczy powiedzieć, że w tegorocznej edycji jury wybierało spośród 2706 projektów zgłoszonych przez firmy z 17 krajów z całego świata: Tajwan, Chiny, Hong Kongu, Makau, Singapuru, Malezji, Tajlandii, Japonii, Niemiec, Kanady, Korei Południowej, Stanów Zjednoczonych, Wietnamu, Indonezji i Polski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]