Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Polska artystka stworzyła kolaże dla domu mody Hermès

Polska artystka stworzyła kolaże dla domu mody Hermès
Młoda krakowska artystka Anna Glik została doceniona przez prestiżowy francuski dom mody Hermès – na zlecenie marki stworzyła serię nietypowych kolaży.
O autorze
1 min czytania 2019-08-19

Dom mody Hermès stale przemyca w swoich kolekcjach elementy związane ze sztuką, niejednokrotnie też nawiązywał współprace z obiecującymi arystami młodego pokolenia, którzy na zlecenie marki tworzyli jedyne w swoim rodzaju projekty.

Przykładem tego jest polski ilustrator Jan Bajtlik, który od kilku dobrych lat tworzy dla francuskiego domu mody – jego niedawną realizacją były chusty pochodzące z kolekcji „Animapolis” na sezon wiosna-lato 2019. Teraz marka doceniła kolejnego polskiego artystę – pochodzącą z Krakowa Annę Glik.

Na zlecenie domu mody artystka zaprojektowała 15 kolaży, wykorzystujących produkty marki. Jej prace pojawiły się na oficjalnych profilach Hermès w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej projektów dla domu mody Hermès znajdziecie na oficjalnej stronie artystki.

PS

Frida Kahlo w dżinsowej kurtce pozuje w lesie, Mona Lisa i Van Gogh w hipsterskich ciuchach i z deskorolkami w rękach, czy „Dziewczyna z perłą” na tle krajobrazu Porto – w ten sposób słynne ikony kultury i sztuki zostały przeobrażone w instagramerów.

PS2

Czegoś takiego jeszcze nie było – marka Swatch do zaprojektowania limitowanego zegarka zaprosiła… świnię! Jest to jednak nietypowe zwierzę, bo już od jakiegoś czasu maluje obrazy, w efekcie czego doczekało się pseudonimu Pigcasso.

PS3

Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.