GroupM Poland, firma technologiczna i negocjacyjna agencji mediowych WPP, pomyślnie przeszła proces certyfikacji przez Top Employer Institute i po raz drugi otrzymała tytuł Top Employera. Polski oddział grupy jest w gronie 5 rynków GroupM z regionu EMEA, które poddały się audytowi procesów i praktyk HR, a w efekcie pozyskały taką certyfikację. Obok Polski są to Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania i Niemcy.
Jesteśmy firmą technologiczną, ale to ludzie są naszym najcenniejszym wyróżnikiem i wartością. Dlatego strategicznym celem GroupM jest zapewnienie najwyższych standardów pracy – mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM – Drugi kluczowym celem spółki jest w tym roku większe otwarcie naszej grupy na ludzi w różnym wieku, z doświadczeniami spoza naszej branży. Chcemy odczarować obraz reklamy jako miejsca pracy zastrzeżonego dla młodych – dodaje.
Zobacz również
Dlatego właśnie polski oddział grupy rusza właśnie z kolejną edycją programu stażowego First Job in Digital, otwartego zarówno dla absolwentów, jak osób starszych, gotowych do przebranżowienia. Zrekrutował do niego 37 osób z bardzo zróżnicowanym zapleczem zawodowym, w różnym wieku (od dwudziestu kilku do ponad czterdziestu lat) i z różnych krajów. Po 3 miesiącach szkoleń osoby, które pomyślnie przejdą testy wiedzy oraz praktycznych umiejętności w digital marketingu, dostaną propozycję pracy w GroupM.
GroupM zatrudnia obecnie ok. 300 osób. Są to m.in. specjaliści SEM, social mediów, programmatic, performance, content marketingu, danych i technologii oraz tradingu. Spółka uruchamia też właśnie międzynarodowy hub do obsługi globalnych projektów digital marketingowych, będzie w nim w tym roku zatrudniać ok. 100 specjalistów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach