TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polska marka Dayshift przekazuje 10% kwoty ze sprzedaży każdej sztuki na pomoc zwierzętom w Australii

Polska marka modowa DayShift aktywnie przyłączyła się do zbiórki na rzecz organizacji WWF. W poście na Instagramie marka poinformowała o przekazaniu 10% kwoty z każdej sprzedanej sztuki odzieży.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

Choć pożary w Australii pojawiają się cyklicznie, nigdy nie przybrały na sile tak, jak obecnie. Na alarm biją przede wszystkim mieszkańcy kraju kangurów – to nowe zjawisko, a skala zniszczeń jest największa w historii. 25-milionowy kraj, położony na drugim krańcu świata potrzebuje pomocy. Na szczęście, świat nie pozostaje obojętny.

Do akcji wkroczyły największe gwiazdy Hollywood. O zbiórkę na pomoc Australii apelował między innymi Leonardo DiCaprio, który od lat aktywnie wspiera działania na rzecz walki z ociepleniem klimatu. W tyle nie pozostały też inni, światowej sławy celebryci, tacy jak Selena Gomez, która – w ramach wsparcia – przekazała 5 milionów dolarów. „Climat change is real” – tym wpisem do przeszło 155 milionów fanów na Instagramie zaapelowała Kim Kardashian West.

Tragiczne wydarzenia w Australii poruszyły również przedstawicieli polskiego showbiznesu. Jedną z najaktywniejszych osób, która wykorzystuje media społecznościowe, jest dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska. Poruszające wpisy opublikowały również Małgorzata Rozenek-Majdan czy Edyta Górniak, a Fundacja Unicorn, prowadzona przez popularną parę influencerów – Deynn oraz Daniela Majewskiego – zebrała już przeszło pół miliona złotych.

O pomoc zaapelowała także polska marka modowa DayShift, która jako pierwsza aktywnie przyłączyła się do zbiórki na rzecz organizacji WWF. W poście na Instagramie marka poinformowała o przekazaniu 10% kwoty z każdej sprzedanej sztuki odzieży. Akcja rozpoczęła się 10 stycznia, a kończy 24 stycznia br. Katowicki brand od początku istnienia stawia na zrównoważoną i etyczną modę, wykorzystując tkaniny przyjazne środowisku i działając w duchu zero waste.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing