W grudniowym wydaniu pisma czytamy: „rêver KIDS to polska marka, która wprowadza proste, stylowe projekty i stonowane kolory do jaskrawego świata odzieży dziecięcej. Materiały najwyższej jakości są wykorzystywane do tworzenia eleganckich wzorów wykonanych w małych partiach”. To właśnie kwintesencja projektów tworzonych przez Sabinę Hajdo-Piórek, właścicielkę marki, która przyznaje, że dostrzeżenie przez Vogue`a jest dla niej niezwykle ważne.
– To biblia mody, dlatego bardzo się cieszę z tego wyróżnienia. Po publikacji zainteresowaliśmy sobą naprawdę sporo brytyjskich tytułów. Bardzo zależy mi, by moja marka kojarzona była z Polską. Nie chciałabym, żeby to się gdzieś zgubiło – mówi Sabina Hajdo-Piórek.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Brytyjski Vogue wskazywał na rêver KIDS, jako na markę godną zauważenia, już czterokrotnie. Wzmianki o jej stylowych produktach pojawiały się w wydaniach: sierpniowym, wrześniowym, październikowym i grudniowym.
rêver KIDS to młoda polska marka założona w 2015 roku. Projekty brandu są proste i subtelne, dzięki czemu podkreślą delikatność najmłodszych i pokazują, że ambitna moda nie jest zarezerwowana tylko dla dorosłych. Wszystkie produkty, które zachwycają kolejnych klientów powstają w Polsce, w malutkiej pracowni. Dodatkowo marka w swojej ofercie posiada opcję szycia na miarę, dlatego każde zamówienie może zostać indywidualnie dopasowane do potrzeb klienta.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]