“Nie ważne, jakie masz plany na przyszłość, ale to, co robisz rób z pasją, zamiłowaniem i radością. Kiedy chcesz szalej, a jeśli nie to odpoczywaj Ścigaj się i walcz, tak jakby jutro nie istniało i nigdy nie dawaj za wygraną, żyj po swojemu, ciesz się chwilą i zawsze rób to w dobrym stylu!” Marka Lancerto chce, dzięki nowej kampanii, pokazać, że towarzyszy mężczyznom w każdej podjętej przez nich decyzji.
Spot kampanii jest bardzo świeży i myślę, że po zobaczeniu go poczujesz zapach letniej bryzy i wiosennego wieczoru:
Zobacz również
PS
Jednak, chłopcy, podobnie jak dziewczynki, przynajmniej raz w życiu słyszeli, że prawdziwy mężczyzna powinien zachowywać się lub reagować w określony sposób. W zeszłorocznej reklamie AXE widzieliśmy jednak, że schematy poddawane są pod rozważanie. Czy mężczyźnie wypada…?
Kampania #isitokforguys powstała, aby wyzwolić facetów spod nacisku „bycia mężczyzną” i uprawniać ich do tego, aby byli kimkolwiek chcą być.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polskie marki modowe zaczynają być coraz mocniejszymi graczami. Twarzą najnowszej kampanii polskiej marki Reserved została Cindy Crawford. Jesienią zeszłego roku w kampanii marki pojawiła się Kate Moss, co mocno zapowiadało, że Reserved się zmienia i wkracza na międzynarodową arenę.