Polska marka z bardzo odświeżającą kampania, dzięki której poczujesz wiosnę. „Życie jest podróżą, więc podróżuj w dobrym stylu” proponuje Lancerto

Polska marka z bardzo odświeżającą kampania, dzięki której poczujesz wiosnę. „Życie jest podróżą, więc podróżuj w dobrym stylu” proponuje Lancerto
W życiu każdego mężczyzny ważne, jest skąd przychodzi i dokąd zmierza. Motto marki Lancerto brzmi „Życie jest podróżą, więc podróżuj w dobrym stylu” i to właśnie pokazuje w swojej nowej kampanii.
O autorze
1 min czytania 2018-03-19

“Nie ważne, jakie masz plany na przyszłość, ale to, co robisz rób z pasją, zamiłowaniem i radością. Kiedy chcesz szalej, a jeśli nie to odpoczywaj Ścigaj się i walcz, tak jakby jutro nie istniało i nigdy nie dawaj za wygraną, żyj po swojemu, ciesz się chwilą i zawsze rób to w dobrym stylu!” Marka Lancerto chce, dzięki nowej kampanii, pokazać, że towarzyszy mężczyznom w każdej podjętej przez nich decyzji.

Spot kampanii jest bardzo świeży i myślę, że po zobaczeniu go poczujesz zapach letniej bryzy i wiosennego wieczoru:

PS

Jednak, chłopcy, podobnie jak dziewczynki, przynajmniej raz w życiu słyszeli, że prawdziwy mężczyzna powinien zachowywać się lub reagować w określony sposób. W zeszłorocznej reklamie AXE widzieliśmy jednak, że schematy poddawane są pod rozważanie. Czy mężczyźnie wypada…?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania #isitokforguys powstała, aby wyzwolić facetów spod nacisku „bycia mężczyzną” i uprawniać ich do tego, aby byli kimkolwiek chcą być.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Polskie marki modowe zaczynają być coraz mocniejszymi graczami. Twarzą najnowszej kampanii polskiej marki Reserved została Cindy Crawford. Jesienią zeszłego roku w kampanii marki pojawiła się Kate Moss, co mocno zapowiadało, że Reserved się zmienia i wkracza na międzynarodową arenę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się