Dieta roślinna staje się coraz bardziej popularna wśród społeczeństwa. Aktualnie na półkach sklepowych możemy znaleźć wiele roślinnych zamienników, jako że firmy, odpowiadając na potrzeby konsumentów, wprowadzają do swojej oferty liczne produkty wegańskie lub wegetariańskie.
O krok dalej postanowiła pójść firma Jogurty Magda, która całkowicie zrezygnowała z wykorzystywania do produkcji mleka krowiego, tym samym stając się pierwszą polską mleczarnią, która zdecydowała się na taki krok.
Zobacz również
Firma bowiem już trzy lata temu wprowadziła na rynek jogurty, śmietany oraz napoje produkowane na bazie roślinnych surowców. Teraz zajmie się tworzeniem wyłącznie takich produktów.
Idąc za ciosem, dyrektor zarządzająca firmy, Magdalena Kubit, podjęła decyzję o rebrandingu swojej marki. Odświeżona została identyfikacja wizualna brandu, a także zmieniono nazwę firmy, co ma za zadanie podkreślić jej wege transformację – Jogurty Magda to bowiem teraz Magda Roślinna.
zdjęcie: facebook.com/planton.roslinny
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W marcu br. w ramach promocji holenderskiej kampanii „Week Without Meat” rotterdamski lokal KFC przez cały tydzień serwował swoim klientom wyłącznie wegetariańskie dania.
PS2
Wegańskie dania znajdziemy już m.in. w Burger Kingu, Żabce, a także w restauracjach sieci IKEA.