Jego prezentacja „A short story about the Polish tech scene” (Krótka historia polskiej sceny technologicznej) opowie o sukcesach polskich web developerów i firm technologicznych.
Ad:tech to wydarzenie dedykowane specjalistom, biznesmenom i inwestorom, którzy chcą podążać za najnowszymi trendami w marketingu. Bierze w nim udział ponad 5000 firm o łącznym potencjale inwestycyjnym w wysokości ponad 2 miliardów funtów. Jednym z mówców na tegorocznej edycji będzie Ignacy Bochiński, reprezentujący agencję interaktywną KERRIS. W swojej prezentacji „A short story about the Polish tech scene” (Krótka historia polskiej sceny technologicznej), która przedstawi w panelu Solution Seekers (Poszukiwacze rozwiązań), postara się odpowiedzieć na pytanie:, dlaczego zagraniczne firmy chętnie outsourcują polskich programistów? Jej duża cześć poświęcona będzie najciekawszym rodzimym technologiom. – Nasi programiści są cenieni na całym świecie. Z Polski wychodzi coraz więcej nowatorskich rozwiązań, jednak nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę. Zależy mi na tym, by uczestnicy konferencji zyskali świadomość potencjału drzemiącego w naszym rynku – przekonuje panelista.
Zobacz również
Ignacy Bochiński w KERRIS pracuje, jako new business manager. Odpowiada za projekty digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji mobilnych, rozszerzonej rzeczywistości i content marketingu. Współpracował z polskimi i zagranicznymi markami, takimi jak np.: Uber, Ambra SA, Woox Innovations, Porsche, Lexus, Switch Design, Saturn Polska, Betsafe.