Polska sieć kawiarni prezentuje ziarna kawy stworzone przez influencerów

Polska sieć kawiarni prezentuje ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
O autorze
1 min czytania 2023-12-11

W ramach współpracy para znana jako Hello Yogi odwiedziła palarnię Etno Cafe we Wrocławiu i wzięła udział w warsztatach kawowych. Podczas intensywnych sesji influencerzy rozmawiali z doświadczonymi roasterami i specjalistami od kawy, zgłębiając tajniki procesu palenia ziaren oraz tworzenia unikalnych mieszanek.

– Z przyjemnością otworzyliśmy nasze drzwi dla Wiktorii i Kamila. Ich zainteresowanie światem kawy i pasja do odkrywania nowych smaków pozwoliły nam stworzyć ziarna o wyjątkowym profilu smakowym, które charakteryzują się przyjemnym balansem pomiędzy słodyczą a intensywnością. Cały ten proces był dla nas nową, ale mocno ekscytującą przygodą — mówi Karol Przesmycki, Trener Baristów w Etno Cafe.

Hello Yogi – czyli Wiktoria Majcher i Kamil Goral – to jedna z najpopularniejszych par na polskojęzycznym TikToku – ich kanał obserwuje ponad 860 tys. osób. Popularność zdobyli dzięki nagrywaniu filmów i kursów z zakresu jogi. Dziś dzielą się także zabawnymi historiami z życia codziennego. Podcast „Glow Up”, prowadzony przez Wiktorię, utrzymuje się również w rankingu najpopularniejszych podcastów na Spotify w Polsce.

Mieszanka kawy ziarnistej Hello Yogi zawiera starannie wyselekcjonowane ziarna z Indonezji i Brazylii. Profil smakowy nowych ziaren tworzą aromaty kakao, orzechów pekan i śliwki. Kawa będzie dostępna w ekologicznych opakowaniach 250 g, które ozdobione są wizerunkiem Sisi – szczeniaka rasy Golden Retriever, który kilka tygodni temu zamieszkał z Hello Yogi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: Instagram

Za koordynację współpracy pomiędzy marką a influencerami odpowiada The Hero Hub – platforma umożliwiająca tworzenie produktów influencerskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Już po kilku pierwszych rozmowach podskórnie czuliśmy, że ten projekt ma duże szanse na sukces. Kawa z palarni Etno Cafe to w końcu jeden z wrocławskich powodów do dumy, a twórcy kanału Hello Yogi od razu zasypali nas swoimi pomysłami i inspiracjami. Wizyta we Wrocławiu i spotkania z kawowymi ekspertami pozwoliły im zamknąć w paczce kawy dokładnie to, co kochają, a dzięki otwartości marki mogli też stworzyć własny projekt opakowania. Mamy więc poczucie, że oddajemy w ręce miłośników kawy mieszankę, która zostanie w ich pamięci na długo – mówi Zuzanna Jędrzejewska-Rudnicka, Product Manager w The Hero Hub.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wprowadzeniu produktu będą towarzyszyć działania promocyjne – m.in. ekspozycja materiałów promocyjnych w kawiarniach Etno Cafe, współpraca z innymi influencerami oraz kompleksowa kampania marketingowa online. Mieszanka kawy ziarnistej Hello Yogi i Etno Cafe jest dostępna w sklepie internetowym Etno Cafe.

Zdjęcie główne: materiały prasowe GetHero