Reprezentując Polskę na arenie międzynarodowej, oboje symbolizują nowoczesny i dynamiczny wizerunek kraju, inspirując turystów do odkrywania Polski z nowej perspektywy.
Koncept kreatywny kampanii opiera się na interakcji dwójki ambasadorów, która nawiązuje do współczesnego języka komunikacji cyfrowej. Każde z nich dzieli się rekomendacjami dotyczącymi ulubionych miejsc w Polsce, zachęcając do ich odwiedzenia. Dzięki wykorzystaniu sportowej rywalizacji, ambasadorowie na przemian proponują atrakcje, które warto poznać. Efektem jest dynamiczna narracja, która odzwierciedla bogactwo i kontrasty oferty turystycznej Polski.
Zobacz również
W przekazie podkreślono wyjątkowe atuty Polski – piękno przyrody, unikalną kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe oraz nowoczesne, pełne życia miasta.
Spot pokazuje Polskę jako kraj otwarty, gościnny i inkluzywny, który oferuje turystom różnorodność i autentyczne przeżycia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania skierowana jest do odbiorców z 11 europejskich krajów. Obejmuje emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego, promocję online, działania w social media oraz uruchomienie specjalnej strony internetowej unexpected.poland.travel.
Za przygotowanie odpowiadają agencja kreatywna MullenLowe Warsaw i agencja mediowa Mediahub.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Bukowiecka i Andrejczyk promują Polskę. Premiera pięknego klipu
Kiedy gasną światła stadionu, wracam na Mazury – mówi Natalia Bukowiecka. – A ja na Podlasie – dodaje Maria Andrejczyk. Gwiazdy lekkoatletyki wystąpiły w specjalnym klipie Polskiej Organizacji Turystycznej. W nim zapraszają do krajobrazowych pereł naszego kraju.
Spot powstał przy współpracy polskiej Diamentowej Ligi z Polską Organizacją Turystyczną i był realizowany jesienią na Mazurach, Podlasiu i Śląsku. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Visual Heads.