Dokument ostatecznie dookreślający strategię oraz podstawowe zasady komunikacji marki POLSKA został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami.
Spójne zasady komunikacji marki POLSKA określone w dokumencie „Zasady komunikacji marki POLSKA” zostały jednogłośnie przyjęte przez członków Rady Promocji Polski. Przegłosowana uchwała ma stanowić punkt wyjścia do dalszych wspólnych działań wielu resortów we wzmacnianiu wizerunku Polski na świecie i mówienia o jej sukcesach.
Zobacz również
– Zapisane w dokumencie „Zasady komunikacji marki POLSKA” to pierwszy kamień milowy w naszych działaniach i nowe otwarcie do dalszych wspólnych kroków – powiedział Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski.
źródło: msz.gov.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– To mały krok, ale bez niego nie zaczniemy budować marki POLSKA. Przyjęcie tego dokumentu to dowód na to, że wszystkie instytucje są w stanie zgodzić się na wspólny sposób mówienia o marce POLSKA – dodał Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, które wraz ze Związkiem Firm Public Relations przygotowały, po konsultacji z resortami, dokument.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przyjęta w 25 października uchwała Rady Promocji Polski mówi o tym, jak działać, ale i czego unikać przedstawiając Polskę w świecie. – Za dobrą markę naszego kraju są odpowiedzialni wszyscy – podsumował minister Sikorski. Zapowiedział, że dokument zostanie upubliczniony, tak by z wypracowanych sugestii mógł skorzystać każdy oraz rozesłany do organizacji i instytucji, które poprzez swoje działania obywatelskie promują Polskę za granicą.