Zrealizowana z rozmachem czarno-biała sesja Brodziaka, przedstawia najdroższego i najbardziej luksusowego SUV’a świata w surowej, zimowej scenerii.
– To opowieść o odkrywaniu czystego piękna i mocy, z mrożącą krew w żyłach końcówką – mówi fotograf.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Widoczne na planie imponujące stylizacje couture od Eymeric François oraz On Aura Tout Vu, to efekt współpracy Brodziaka z paryskim stylistą Frederic Blanc. Bohaterkę sesji, Ludwikę Cichecką, uczesał francuski kreator fryzur Sebastien Poirier. Makijaż wykonała niezawodna Sławka Sadowska, natomiast za ujęcia filmowe odpowiedzialni są Dawid Słowiński i Grzegorz Brylak z Brodziak Team.
To nie pierwsza współpraca Brodziaka z Rolls-Royce. Już w 2015 roku fotograf wykonał sesję fotograficzną z modelem Wraith. Tym razem w scenerii hangaru na prywatne odrzutowce na poznańskim lotnisku Ławica.
Efekty sesji tutaj: https://szymonbrodziak.com/project/rolls-royce/
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W 2019 roku Brodziak został zaproszony do siedziby głównej Rolls-Royce’a w Goodwood w Wielkiej Brytanii, gdzie powstał o nim fIlm w kontekście globalnej prezentacji zdjęć Brodziaka z modelem Wraith. Link do filmu na oficjalnym Instagramie Rolls-Royce: https://www.instagram.com/tv/B16MH2tn4iu/.
Słuchaj podcastu NowyMarketing