Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej Kasy Stefczyka to emisja spotu telewizyjnego, którego bohaterowie – dziadek i wnuczęta – wybierają się na przejażdżkę rowerową. Przy okazji tej codziennej, rodzinnej sytuacji podejmowany jest temat bezpieczeństwa rodziny, zarówno w zakresie ochrony zdrowia i życia najbliższych, ale także w szerszym znaczeniu – bezpieczeństwa polskich finansów.
Kreacja przekazu wskazuje, że bezpieczeństwo finansowe rodziny może zapewnić jedynie polska instytucja, jaką jest Kasa Stefczyka. Korzystając z oferty Kasy, składając w niej oszczędności mamy pewność, że będą one pracowały nie tylko dla naszego zysku, ale także dla Polski. Szczególnie teraz, kiedy sytuacja w Europie nie jest stabilna, powinniśmy wspierać nasz narodowy kapitał, a nie obcy. Powierzając swoje środki Kasie, budujemy swoją przyszłość, ale także przeszłość naszego kraju.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Kreacja została wzmocniona również danymi, wskazującymi na to, że Kasa Stefczyka jest instytucją, która swoją bezpieczną i stabilną pozycję budowała przez lata:
- ponad 81 milionów złotych zysku w 2014 r.
- 6 miliardów złotych depozytów
- ponad 20 lat doświadczenia
Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii wizerunkowych i produktowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów, ponadto nadzorowała produkcję spotów.
Spot TV „Polski kapitał buduje naszą przyszłość”:
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Making of z realizowanych dla Kasy Stefczyka spotów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing