Decathlon Marketplace z roku na rok rozwija się w zaskakującym tempie. Posiada już 25% udziału w całej sprzedaży online Decathlon Polska. Umożliwia sportowym partnerom biznesowym Decathlon, dotarcie do szerokiego grona klientów. Obecnie jest to prawie 300 sklepów, które prezentują i sprzedają swoje produkty poprzez stronę decathlon.pl. Tylko w pierwszym półroczu bieżącego roku pojawiło się aż 58 nowych sprzedawców.
Siła Decathlon Marketplace stale rośnie. Liczba zamówień w pierwszej połowie 2024 względem pierwszej połowy poprzedniego roku urosła o 65%. Z kolei liczba dostępnych ofert zwiększyła się aż o 130%, a wskaźnik GMV (Gross Merchandise Value – Wartość Brutto Towarów) wzrósł o 65%.
Zobacz również

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]