Które z brandów na rodzimym rynku mogą pochwalić się najlepszymi statystykami na YouTube?
Zobacz również
Wysoką pozycję w ostatnim zestawieniu Muse zajmuje polska marka Semilac. Kanał jest obecnie drugim najchętniej subskrybowanym profilem wśród marek beauty na YouTube, a w lipcu liczba subskrypcji wzrosła aż o 94,2%. Semilac znalazł się również w pierwszej dziesiątce najczęściej wyświetlanych kanałów.
Tylko w lipcu popularny kanał poświęcony tematyce manicure zgromadził aż 12 827 interakcji, uwzględniając łapki w górę oraz komentarze.
– Semilac TV na YouTube to platforma inspiracji i edukacji. O dynamicznym rozwoju naszego kanału i zaangażowanej społeczności zdecydował przemyślany i dopasowany do odbiorcy content. Jako jedyna marka lakierów hybrydowych posiadamy własną internetową telewizję Semilac TV – komentuje Karolina Przybylska, Starszy Specjalista ds. Marketingu Semilac.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak działa format Semilac TV? – Co niedzielę, o 18:00 nasi widzowie mogą obejrzeć jeden z odcinków prowadzonych przez ekspertów marki. W filmach w przystępny sposób odpowiadamy na pytania klientów, pokazujemy stylizacje krok po kroku, podpowiadamy co jest trendy. Semilac TV to również spotkania z gwiazdami i influencerami marki – dodaje Karolina Przybylska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od początku istnienia Semilac TV, kanał zgromadził dużą i bardzo zaangażowaną społeczność. Każdy odcinek programu ogląda średnio 70 tysięcy widzów. Oficjalny kanał marki pod linkiem.