Pozostałe części cyklu przeczytasz tu >
Zobacz również
O platformie PushPushGo i możliwościach, jakie ona oferuje, opowiada Dawid Mędrek, CEO & co-founder.
Co umożliwia Wasze rozwiązanie?
Zarządzenie i wysyłka notyfikacji typu web push. Pomaga w budowaniu bazy subskrybentów, do których po zapisie możemy docierać nawet wtedy jeśli nie są na naszej stronie www. Pomagamy przy tym przy poprawie retencji, porzuconych koszykach i zwiększaniu sprzedaży.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Jaką macie przewagę nad konkurencją?
Największa przewaga nad konkurencją to umiejętność nieporównywania się do konkurencji, tylko skupienia na kliencie, jego potrzebach, słuchanie tego czego potrzebuje i proponowania rozwiązań, które mają zastosowanie w jego biznesie i pomogą mu zwiększyć określone wskaźniki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co sprawiło najwięcej trudności w budowie Waszego rozwiązania?
Skalowanie od strony technologicznej oraz budowanie i skalowanie działu sprzedaży.
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze
Jakie są formy abonamentu z korzystania z usługi?
Plan free do 500 subskrybentów, plan płatny dostosowany indywidualnie do klienta. My skupiamy się głównie na klientach klasy Enterprise, dlatego każda oferta jest szyta na miarę i nie ma tutaj jednego modelu. W zasadzie cały czas testujemy różne modele cennika i najlepszym rozwiązaniem jest elastyczne podejście (o ile oferuje się usługi dla klienta Enterprise, bo przy klientach MŚP, raczej nie ma to zastosowania i sensu).
Jakie są plany dalszego rozwoju?
Nowe funkcjonalności które budujemy w oparciu o potrzeby i rozmowy z aktualnymi klientami. Od strony rozwoju biznesu, dalsza ekspansja międzynarodowa i przekroczenie 50% revenue z rynków poza PL.
Jak oceniacie branżę martechową w Polsce?
W Polsce jest jeszcze mało rozwiązań, które z jakimś sukcesem rozwijają swoją działalność poza Polską. Myślę, że jesteśmy tutaj dopiero na samym początku i poza takimi przykładami jak YieldBird nie ma za wiele dobrych benchmarków, na których można się w jakiś sposób wzorować czy czerpać inspiracje.
Widzę spory potencjał w takich obszarach, jak boty czy marketing automation, gdzie jest kilka interesujących firm, które mogą niebawem zyskać spore grono klientów poza granicami Polski.
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze
Jakie są Waszym zdaniem obecnie najważniejsze trendy w martechu?
Indywidualne podejście do klienta w połączeniu ze skalowaniem narzędzia. Tzn. znalezienie idealnego balansu pomiędzy dostosowaniem się do klienta, słuchaniem jego potrzeb, a skalowaniem rozwiązania. Zawsze we współpracy musi dochodzić do sytuacji win-win, a niestety rzadko tak się zdarza.
Od strony KPI – skupienie na monetyzacji klienta już pozyskanego, a więc retencja i tutaj jest spory potencjał dla branży martech.