Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją od lat są chętnie wybierane na świąteczny prezent. Czekoladowe aniołki Goplany z marcepanem, Śliwka Nałęczowska z cynamonem, lampiony z pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki to tylko część produktów z tegorocznej oferty sezonowej Colian, która w całości jest aktywnie wspierana w ramach nowej kampanii.
Świąteczna reklama Colian powstała w wyniku adaptacji oryginalnego tekstu Andrzeja Bianusza do piosenki Skaldów pt. „Z kopyta kulig rwie” z muzyką Andrzeja Zielińskiego. W spocie pojawia się kilka kultowych marek słodyczy.
Zobacz również
– Zadanie, przed którym stanęliśmy, nie było łatwe. Należało wprowadzić do filmu aż pięć produktów – Goplanę, Familijne, Śliwkę Nałęczowską, Grześki i Jeżyki. Paradoksalnie formuła piosenki była naszym sprzymierzeńcem, w przeciwnym wypadku niezwykle trudno byłoby napisać scenariusz, który byłby nieinwazyjny, prosty i przede wszystkim wiarygodnie oddający świąteczną atmosferę. Co więcej, tak znany przebój jak „Z kopyta kulig rwie” nie doczekał się wcześniej adaptacji w reklamie. Cieszymy się, że jesteśmy pierwsi – mówi Henryk Szymański autor i reżyser reklamy z agencji Peppers Ghost.
Kampania telewizyjna potrwa do świąt w kluczowych stacjach telewizyjnych. Za kreację i produkcję odpowiada Peppers Ghost, muzykę skomponował Andrzej Zieliński (Skaldowie), spot wyreżyserował Henryk Szymański (Peppers Ghost). Media do kampanii zakupił Initiative. Komunikacji telewizyjnej będą towarzyszyć działania w mediach społecznościowych i na łamach prasy branżowej. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]