Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Polskie sportsmenki motywują do ćwiczeń w nowej kampanii Decathlon

Decathlon z profesjonalnymi sportsmenkami chce zmotywować kobiety do regularnych treningów po wakacyjnej przerwie. W tym wyzwaniu markę wspierają trzy wyjątkowe kobiety – pływaczka Laura Bernat, pięściarka Karolina Koszewska i tancerka baletowa Aneta Wira-Ostaszyk.
O autorze
1 min czytania 2022-08-09

Decathlon wie, że powrót do sportu po przerwie nie jest łatwy. Potrzebne jest wtedy odpowiednie wsparcie, najlepiej w formie dobrego przykładu i motywacji. Kto zrobi to lepiej niż profesjonalne zawodniczki oraz kobiety, dla których trening jest nieodłączną częścią życia? To dlatego do udziału w kampanii „Back to sport” zaproszono trzy pasjonatki sportu: Laurę Bernat, Karolinę Koszewską i Anetę Wira-Ostaszyk.

Laura jest pływaczką specjalizującą się w stylu grzbietowym, która w zeszłym roku została mistrzynią Europy juniorów. Karolina to mistrzyni świata i Europy w kickboxingu, a także m.in. mistrzyni Europy w boksie amatorskim i zawodowa mistrzyni świata. Aneta jest natomiast artystką Polskiego Baletu Narodowego. W przygotowanym na potrzeby akcji spocie bohaterki kampanii zachęcają kobiety do aktywności fizycznej.

W Decathlonie wiemy, że powroty do regularnej aktywności fizycznej bywają trudne brakuje motywacji i czasami po prostu ciężko wstać z kanapy. Wierzymy jednak, że życie bogatsze o sport jest pełniejsze i bardziej satysfakcjonujące. To dlatego wspólnie z bohaterkami kampanii, którymi są profesjonalne sportsmenki, namawiamy kobiety do pielęgnacji sportowej pasji – mówi Krzysztof Gońka, head of brand & communication, Decathlon.

Kampania będzie obecna w internecie i radiu. Dodatkowo, w jej ramach, zaplanowano współprace z influencerami. Wideo z Laurą Bernat, Karoliną Koszewską oraz Anetą Wirą-Ostaszyk będzie promowane w mediach społecznościowych, w tym na Tik Toku oraz na playerach i YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj