Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nowy Zarząd

Jednogłośnie na drugą kadencję prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB została wybrana Magdalena Brzeska. Wiceprezesami zostali: Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising) i Grzegorz Bonder (UNIQUE ONE).
O autorze
1 min czytania 2020-05-29

– W ciągu ostatnich dwóch lat rynek tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej przeszedł ogromne przeobrażenia. Od marca br. jesteśmy świadkami niesłychanych zmian i redefiniowania rynku, związanego m.in. z komunikacją marketingową. Działalność SMB rozwija się nieustająco poprzez nowe projekty i inicjatywy, których przykładem jest np. akcja społeczno-edukacyjna „CZYSTA KLAMKA”, ale również seria webinarów z cyklu „Bezpośrednie rozwiązania na ciekawe czasy” czy rozwój programów edukacyjnych, m.in. Studium Menedżera Contact Center realizowanego z Wydziałem Zarządzania UW – mówi Magdalena Brzeska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (Axcelo/driven by data, Prezes).

Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji zostali:

Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising, managing director / board member); Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF, CEO), Wojciech Glapa (Arteria Contact Center, wiceprezes zarządu), Grzegorz Bonder (UNIQUE ONE, general manager), Robert Wasiak (Wolters Kluwer PL, director & sales effectiveness manager), Jacek Barankiewicz (BWExperts, wiceprezes), Michał Włodarczyk (Wiedza i Praktyka, prezes).

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sławomir Rawa (Affility, marketing and sales executive), Ewa Stańska (Boomer Sky Ltd.), Anna Karwacka (CCtraining, dyrektor merytoryczny), Jarosław Zuchora (Wedo, ryrektor zarządzający), Tomasz Nawój (Nav Agency, client partner).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzę, że najbliższe lata pozwolą nam pokazać, jak ważne dla wsparcia i rozwoju sprzedaży oraz budowania marki są dobrze sprofilowane i dostosowane do nowych trendów konsumenckich kampanie marketingu zintegrowanego. Doświadczenia z okresu pandemii sprawiły, że wielu konsumentów przewartościowało swoje podejście do zakupów i stylu życia. Tym większym wyzwaniem stanie się dla marketerów tworzenie skutecznej komunikacji marketingowej – podkreśla Magdalena Brzeska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing