Do zadań agencji należy pełna obsługa należących do marki Cisowianka Perlage (a także eksportowego brandu Perlage) kanałów social media i wsparcie akcji promocyjnych oraz współtworzenie treści na stronie perlagewater.com (do niedawna soperlage.com).
Wybór agencji Socialyse, będącej częścią Havas Media Group, związany jest z nowymi celami jakie stawiają przed sobą Polskie Zdroje. Rosnąca pozycja eksportowej marki Perlage wymaga nowego podejścia do jej promowania a także znajomości realiów panujących w światowych social mediach – mówi Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Polskich Zdrojów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pierwszym zadaniem Socialyse będzie we współpracy z Polskiemi Zdrojami będzie relacja z wyścigu Mille Miglia, którego Perlage została w tym roku oficjalnym sponsorem. Wyścig przez miasta północnych Włoch odbędzie się w dniach 19 – 22 maja, a bieżące doniesienia będzie można śledzić na Facebooku i Instagramie marki.