Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws – o kształcie przypominającym łapę czworonoga – nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem obejmie TV oraz social media, w tym YouTube. Za strategię, kreację, produkcję video (TVC i digital), a także opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Niezależnie od tego, czy rodzina ma w domu czworonoga, czy nie, pomoc potrzebującym zwierzętom jest bliska sercom zarówno rodziców, jak i dzieciaków. Okazuje się, że jedzenie ulubionych przekąsek i wspieranie czworonogów może iść ze sobą w parze! Marka Cheetos zdecydowała się wkroczyć na nowe terytorium i skupić się na niesieniu pomocy zwierzętom. Chociaż większość ludzi reaguje na zwierzaki z miłością i czułością, niestety wciąż wielu pupili nie odnalazło jeszcze swojego właściciela i przebywa w schroniskach. To właśnie na nich skupia się najnowsza kampania brandu. Konsumenci kupujący chrupki Cheetos wspomogą lokalne organizacje działające na rzecz zwierząt.
Zobacz również
– Ikoną kampanii stał się charakterystyczny kształt chrupków Cheetos – łapka. Tym sposobem chcemy przybić piątkę, a nawet „łapę” ze zwierzakami, które najbardziej potrzebują wsparcia. Tym samym kształt chrupek Cheetos stał się pretekstem do pierwszej kampanii społecznej marki. Zakup każdego opakowania, zarówno nowych Cheetos Paws, jak i innych chrupek z portfolio marki, stał się prostym przepisem, by pomóc potrzebującym zwierzętom – powiedział Canan Harman, East Europe Snacks category marketing manager, PepsiCo Turkey.
Powyższe działania przyczynią się nie tylko do pomocy potrzebującym zwierzętom – fajne kształty nowych Cheetos są także idealnym pretekstem do wspólnej zabawy całej rodziny.
Ideę komunikacyjną, działania ATL oraz digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Wszystkie egzekucje kreatywne złożyły się na toolkit komunikacyjny, czyli przewodnik po narzędziach i rekomendacjach ich stosowania, przygotowany do implementacji na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing