poMOC jest w nas: Niecodzienna moc codziennego bankowania w Santander Bank Polska

Santander Bank Polska, wspólnie ze swoimi klientami, po raz kolejny organizuje akcję pomocową „poMOC jest w nas”. Tym razem, dzięki codziennemu bankowaniu, pomoc trafi do wybranych ośrodków onkologicznych dla dzieci w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-09-15

Wrzesień jest miesiącem świadomości nowotworów wieku dziecięcego. W ciągu roku w Polsce diagnozuje się aż 1 200 nowych zachorowań na nowotwory u dzieci. Pomimo ciągłego rozwoju medycyny oraz świadomości społeczeństwa, to druga pod względem częstotliwości występowania przyczyna śmierci u najmłodszych. Aby wesprzeć potrzeby ośrodków onkologii dla dzieci, bank organizuje akcję poMOC jest w nas.

Od 14 września do 5 października 2020 bank, z każdej, darmowej dla klienta, transakcji BLIKIEM, przekaże 5 gr na zakup sprzętu medycznego dla 10 polskich dziecięcych ośrodków onkologicznych. Pod uwagę będą brane m.in. przelewy na telefon, wypłaty z bankomatu, zakupy przy użyciu BLIK, zrealizowane w okresie trwania akcji.

– Chcemy pokazać, że nasze codzienne wybory mają znaczenie, można powiedzieć – niecodzienną moc. Wybierając BLIKA m.in. przy płatnościach, klienci wspierają naszą akcję i tym samym pomagają potrzebującym – komentuje Anna Kaczmarek, dyrektor departamentu klienta indywidualnego w Santander Bank Polska.

– Do 5 października osoby, które zechcą się zaangażować w akcję, będą mogły również wpłacić dowolną kwotę na konto Fundacji Santander z dopiskiem „pomoc”. Zebrane środki w akcji poMOC jest w nas przekażemy 10 ośrodkom onkologii dziecięcej – dodaje Marzena Atkielska, prezes Fundacji Santander Bank Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za środki za transakcje BLIK oraz zebrane z wpłat klientów Fundacja Santander zakupi niezbędny sprzęt medyczny i przekaże go do wybranych ośrodków onkologii dziecięcej w Polsce.

To kolejna po „Podwójnej mocy pomagania” akcja, do której Santander Bank Polska zaprasza swoich klientów. Wtedy we wspólną pomoc włączyło się ponad 15 tys. osób i w efekcie do polskich szpitali trafiło ponad 5 mln zł na zakup odpowiedniego sprzętu i środków ochronnych do walki z Covid-19.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się