Głównym motywem kampanii są opinie klientów na temat produktów JYSK, które można znaleźć na stronie kampanii.
„Kampania JYSK Favourites wyraża doświadczenia naszych klientów związane z jakością naszych produktów. Wierzymy, że jest to przekaz naprawdę mocny i godny zaufania. Nasi klienci, którzy kupili np. łóżko lub poduszkę i ocenili produkt na naszej stronie internetowej tworzą opinie, które są pierwszorzędnym dowodem jakości naszych produktów” – wyjaśnił Michael Gade, Marketing Director JYSK.
Zobacz również
Nowa kampania podąża śladem kampanii z 2015 roku – JYSK Apartment – w której całe mieszkanie zostało umeblowane tylko produktami z JYSK.
„Główną ideą kampanii JYSK Apartment było pokazanie, że można całkowicie udekorować mieszkanie korzystając tylko z produktów JYSK. Oczywiście nie wszyscy nasi klienci muszą tak zrobić, ale tą kampanią chcieliśmy podkreślić, że klient znajdzie u nas wiele możliwości i rozwiązań, a odzew klientów był naprawdę pozytywny.” powiedział Michael Gade.
Pamiętając dobre doświadczenia z kampanii JYSK Apartment, zarząd JYSK zdecydował się rozszerzyć liczbę krajów, których kampania obejmie zasięgiem, z sześciu do osiemnastu. Pierwszy raz w historii firma JYSK stworzyła kampanię z tak szeroko przygotowanymi działaniami w sferze content marketingu dla tak wielu krajów. Działania marketingowe na przestrzeni wszystkich platform będą ogromne: zarówno kampania offline w formie gazetek i reklamy zewnętrznej, jak i kampania online w formie newsletterów, banerów internetowych oraz w przestrzeni mediów społecznościowych i na blogach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„To naprawdę wielka kampania, którą mamy nadzieję, trudno będzie przegapić i która wpłynie pozytywnie na postrzeganie naszej marki przez klientów. Kampania wymagała od nas wykorzystania wielu zasobów, a celem naszym jest pokazanie w jasny sposób jak wiele opcji jest możliwych dzięki szerokiemu wyborowi produktów w JYSK” powiedział Michael Gade.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania będzie miała także swoje odzwierciedlenie w sklepach, w których nowe produkty będą eksponowane w różnych aranżacjach. Klienci będą również zachęcani do brania udziału w konkursach, w których będą mogli głosować na ulubione produkty.
Fakty dotyczące kampanii JYSK Favourites
- Kampania JYSK Favourites wystartowała w tygodniu 38 w ponad 1.000 sklepach w 18 krajach.
- Kampania obejmuje swoim zasięgiem klientów z 18 krajów, są to: Dania, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Polska, Czechy, Węgry, Holandia, Słowacja, Wielka Brytania, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Ukraina, Bułgaria, Rumunia oraz Grecja.
- Głównym hasłem kampanii jest: „Ponad 100.000 klientów przyznało JYSK 4,5 gwiazdki na 5 możliwych”.
- 4.5 gwiazdki to średnia ocena ponad 100.000 opinii na temat produktów JYSK.
- Na stronie JYSK.pl/JYSK-Favourites klienci mogą wziąć udział w głosowaniu na swojego faworyta spośród dwóch wybranych produktów, wnętrz, stylów itp.
- Kampania jest promowana zarówno w sklepach (reklamy, plakaty, banery) oraz online (newslettery, blogi, banery, media społecznościowe).
- W Polsce promocja kampanii została zaplanowana w telewizji.
Produkty będące częścią kampanii będzie też można oczywiście zobaczyć w sklepach.