Bieg charytatywny, który 19 września odbył się w 4 krajach – w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech – to elementem strategii zrównoważonego rozwoju i strategii społecznej odpowiedzialności biznesu GoGreen. Globalna firma logistyczna stawia w nich na pozabiznesowe inicjatywy, których celem jest pomaganie różnym potrzebującym i budowanie relacji z otoczeniem, a także troska o środowisko oraz promowanie zdrowego, aktywnego stylu życia.
Bieg przyniósł 2 100 Euro, które DHL Supply Chain przekaże na konto tegorocznego beneficjenta, Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Innym założeniem projektu było to, że za każde przebiegnięte 10 kilometrów firma posadzi jedno drzewo. Wynik osiągnięty na mecie przez biegaczy-logistyków pozwoli posadzić 214 drzew. A dodatkowo, w ramach własnej inicjatywy GoGreen, DHL Supply Chain nagrodzi wysiłek swoich pracowników dosadzając w każdym kraju po 200 kolejnych drzew, czyli dzięki staraniom Pracowników w czterech krajach zostanie posadzonych dodatkowo 800 drzew.
Zobacz również
– Praca z nami uczy, że w życiu liczą się nie tylko wyniki i pieniądze. Każdego dnia staramy się, żeby nasi pracownicy zachowywali zdrową równowagę między pracą, a życiem prywatnym. Wspieramy ich w rozwijaniu pasji i zainteresowań. Jako firma wiemy też, jak pomagać innym, jak wspierać oddolne inicjatywy i jak zachęcać do uprawiania sportu i dbania o nasze wspólne środowisko. Po to właśnie zorganizowaliśmy ten bieg. Żeby w atmosferze fair play, zawodnicy i drużyny rywalizując ze sobą czasami razem pomagali innym – mówi Andries Retief, CEO Central and Eastern Europe, DHL Supply Chain.
Na starcie wirtualnego biegu – żeby wystartować uczestnicy musieli się wcześniej zarejestrować w specjalnej aplikacji, która mierzyła im przebiegnięty dystans, czas oraz spalone kalorie – stanęło ponad 400 biegaczy. W sumie pracownicy DHL Supply Chain pokonali 2 150 kilometrów, co zajęło im łącznie prawie 230 godzin.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell