Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki to wyjątkowe czekoladki stworzone z myślą o kobietach z charakterem. W ramach kampanii uruchomiono konkurs, w którym o przyjaźni z charakterem opowiedziało ponad 6 500 konsumentek, dzieląc się swoimi historiami. Na zwycięzców czekały nagrody w postaci weekendowego wypoczynku w SPA oraz zestawy torebek. Każda nagroda to podwójna radość (dla osoby wygrywającej i przyjaciółki).
Na dedykowanej stronie internetowej pojawił się również quiz, który w ciekawy sposób odkrywał słodką prawdę o charakterze i umożliwiał konsumentkom dopasowanie do siebie odpowiedniej czekoladki. W ramach kampanii na portalu Interia powstała także dedykowana sekcja z artykułami, ciekawymi infografikami, tekstami i quizami oraz wywiady z ambasadorkami akcji.
Zobacz również
W aktywacje zostały zaangażowane influencerki – Agata Gwiazdowska, uczestniczka Hell’s Kitchen i miłośniczka kuchni oraz Ola Stodółka, oryginalna projektantka odzieży. Ambasadorki wzięły udział w sesji zdjęciowej z własnymi przyjaciółmi, przygotowały artykuły oraz promowały kampanię w swoich mediach społecznościowych.
Autorem koncepcji kampanii, jej hasła i key visuala jest agencja Schulz Brand Friendly, która opracowała również mechanizm konkursu oraz quiz.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell