Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ponad 800 zgłoszeń z 15 państw do 6. edycji konkursu Papaya Young Directors

24 lutego zamknięto zgłoszenia dla kategorii głównej konkursu Papaya Young Directors. Zgłoszono 805 eksplikacji reżyserskich, których autorami są młodzi filmowcy z 15 państw.
O autorze
1 min czytania 2019-02-26

Przedmiotem konkursu jest napisanie scenariusza – eksplikacji reżyserskiej w odpowiedzi na brief sponsorów, a w przypadku zakwalifikowania się do kolejnych etapów – realizacji pomysłu. W kategorii głównej 6. edycji konkursu znajdują się takie marki jak: Nationale-Nederlanden, McDonald’s, Coca-Cola, BGŻ BNP Paribas, Desperados, Durex, Decathlon oraz Allegro. Scenariusze dla marek spłynęły z m.in. Polski, Anglii, Czech, Włoch, Słowacji, Portugalii, Brazylii i Nigerii. W konkursie – w tym roku zadebiutuje kategoria teledysk we współpracy z Męskim Graniem. Z okazji 10-lecia inicjatywy Żywiec ogłosił specjalny projekt Męskie Granie Young. Wśród wyłonionych przez internautów 7 najlepszych młodych zespołów, 2 z nich otrzymają teledyski zrealizowane przez finalistów Papaya Young Directors. Specjalna kategoria wystartuje 23 marca 2019 roku. Młodzi twórcy będą mogli składać pomysły na teledyski do 10 kwietnia 2019 roku. Prace oceniane będą przez blisko 50 przedstawicieli agencji reklamowych i środowiska filmowego. Finalistów kategorii głównej poznamy 11 kwietnia 2019 roku, a autorów najlepszych prac w kategorii teledysk 6 maja 2019. Gala finałowa konkursu odbędzie się 12 czerwca 2019 roku.