Ponad 9 mln złotych zebranych środków na WOŚP – rekordowa zbiórka Lidl Polska

Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy właśnie ogłosiła oficjalne wyniki tegorocznych zbiórek. W tym roku padł kolejny rekord nie tylko dla Fundacji, ale również dla Lidl Polska. W trakcie Wielkiego Finału, sieć ogłosiła, że przekaże rekordowe ponad 9 mln zł.
O autorze
1 min czytania 2021-03-29

Wszyscy widzowie, partnerzy i darczyńcy czekali z zapartym tchem na pierwsze wyniki i podsumowania zbiórek WOŚP. Część z nich poznaliśmy już w trakcie Wielkiego Finału. Dodatkowo dzisiaj, w trakcie konferencji, Fundacja ogłosiła oficjalne kwoty i rozliczenie zbiórek – padł kolejny rekord! Dla Lidl Polska to już 12 lat współpracy z Fundacją WOŚP i tym samym 12. Wielki Finał. Zbiórki pieniężne w sklepach Lidl Polska trwały tym razem 6 tygodni i zaowocowały rekordowym wynikiem zebranych środków – ponad 9 mln zł. Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie ponad 33 mln zł. W tym roku cel jest jak zawsze ważny i potrzebny – 29. „Finał z głową” wspiera laryngologię, otolaryngologię oraz diagnostykę głowy dzieci.

– Podziękowania należą się przede wszystkim klientom i pracownikom Lidl Polska. Po raz kolejny dokonaliśmy wspólnie wielkiej rzeczy – przekazaliśmy ponad 9 mln zł na WOŚP, to rekord naszych dotychczasowych zbiórek. Łącznie, przez 12 lat naszego zaangażowania w zbiórki WOŚP zebraliśmy ponad 33 mln zł. Kiedy rozpoczynaliśmy kwestę w naszych sklepach przed Świętami, nie przypuszczałem, że osiągniemy tak wiele. Cieszę się, że te pieniądze realnie wesprą cel 29. Finału WOŚP, w tym oddziały dziecięcej laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy. Jestem dumny z zespołu Lidl Polska, który liczy w tej chwili blisko 24 000 osób. Ponownie odnieśliśmy sukces! – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, prezes Zarządu Lidl Polska.

W tym roku Lidl Polska nie zabrakło również na aukcjach WOŚP. Tym razem na licytację trafiła kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, która zostanie przygotowana i zaserwowana przez samego Karola kiedy gastronomia ponownie się otworzy. Podziękowania należą się Karolowi, który zdecydował się ponownie włączyć w akcję. Dzięki temu udało się przekazać na WOŚP dodatkowe 30 tys. zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj