Chociaż żeby mówić o świątecznym storytellingu jest jeszcze za wcześnie to mamy pytanie, czy zastanawialiście się kiedyś, jak świątecznie zareklamować odświeżacz powietrza do ubikacji?
Markę Poo~Pourri znają chyba wszyscy, którzy śledzą rynek reklamy. Brand, chyba jako pierwszy, wypuścił świąteczną reklamę w tym roku, która jak sądzimy, będzie kolejnym hitem, ponieważ w przcięgu 20 godzin od publikacji odtworzono ją ponad 2,5 miliona razy.
Zobacz również
„You’ve Been Doing The Holidays All Wrong” to kolejny element bardzo jasno określonego wizerunku marki. Opiera się na mocno specyficznym poczuciu humoru i pomysłowej grze słów. Wyraźnie widać, że nic nie jest tu pozostawione przypadkowi. Nam się podoba! Dajcie znać, co myślicie!
PS
Poniżej możecie zobaczyć pozostałe reklamy marki, które w błyskawicznym tempie stawały się viralem!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W równie ciekawy sposób swój produkt reklamowało SquattyPotty, które jest producentem podnóżków toaletowych. Ich video również szybko stało się viralem.