Chociaż żeby mówić o świątecznym storytellingu jest jeszcze za wcześnie to mamy pytanie, czy zastanawialiście się kiedyś, jak świątecznie zareklamować odświeżacz powietrza do ubikacji?
Markę Poo~Pourri znają chyba wszyscy, którzy śledzą rynek reklamy. Brand, chyba jako pierwszy, wypuścił świąteczną reklamę w tym roku, która jak sądzimy, będzie kolejnym hitem, ponieważ w przcięgu 20 godzin od publikacji odtworzono ją ponad 2,5 miliona razy.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„You’ve Been Doing The Holidays All Wrong” to kolejny element bardzo jasno określonego wizerunku marki. Opiera się na mocno specyficznym poczuciu humoru i pomysłowej grze słów. Wyraźnie widać, że nic nie jest tu pozostawione przypadkowi. Nam się podoba! Dajcie znać, co myślicie!
PS
Poniżej możecie zobaczyć pozostałe reklamy marki, które w błyskawicznym tempie stawały się viralem!
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W równie ciekawy sposób swój produkt reklamowało SquattyPotty, które jest producentem podnóżków toaletowych. Ich video również szybko stało się viralem.