Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Poo~Pourri po raz kolejny gra słowem w świątecznej reklamie odświeżacza powietrza. Czy tym razem spot również stanie się viralem?

Poo~Pourri po raz kolejny gra słowem w świątecznej reklamie odświeżacza powietrza. Czy tym razem spot również stanie się viralem?
W okresie przedświątecznym wszyscy marketerzy i specjaliści z branży reklamowej wyczekują na historie, które rozgrzeją nasze serca w czasie pierwszych mrozów.
O autorze
1 min czytania 2017-11-08

Chociaż żeby mówić o świątecznym storytellingu jest jeszcze za wcześnie to mamy pytanie, czy zastanawialiście się kiedyś, jak świątecznie zareklamować odświeżacz powietrza do ubikacji?

Markę Poo~Pourri znają chyba wszyscy, którzy śledzą rynek reklamy. Brand, chyba jako pierwszy, wypuścił świąteczną reklamę w tym roku, która jak sądzimy, będzie kolejnym hitem, ponieważ w przcięgu 20 godzin od publikacji odtworzono ją ponad 2,5 miliona razy.

„You’ve Been Doing The Holidays All Wrong” to kolejny element bardzo jasno określonego wizerunku marki. Opiera się na mocno specyficznym poczuciu humoru i pomysłowej grze słów. Wyraźnie widać, że nic nie jest tu pozostawione przypadkowi. Nam się podoba! Dajcie znać, co myślicie!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej możecie zobaczyć pozostałe reklamy marki, które w błyskawicznym tempie stawały się viralem!




Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W równie ciekawy sposób swój produkt reklamowało SquattyPotty, które jest producentem podnóżków toaletowych. Ich video również szybko stało się viralem.