Zainspirowany ideą Ice Bucket Challege, Solar zaprosił do akcji najbardziej znanych polskich artystów i celebrytów. Wyzwanie wsparły również marki, w tym marka Kompanii Piwowarskiej – Lech. Reprezentantem marki został najpierw bohater najnowszych spotów reklamowych Lecha – Bard a następnie także – dyrektor marki – Szymon Skoczylas. Inicjatywa #hot16challenge2 zebrała dotąd niemal 3,5 mln złotych.
W swoim wykonaniu Szymon Skoczylas rapuje o swoim życiu jako marketera, zachęcając innych do zbierania środków na walkę z COVID-19. Szymon nominował do wyzwania agencje: @papayafilms oraz @TailorMade a także firmę @unilever.
Zobacz również
Udział Szymona Skoczylasa w wyzwaniu jest w zgodzie z najnowszą komunikacją Lecha Premium, która ujrzała światło dzienne kilka miesięcy temu. Marka w swojej komunikacji, w humorystyczny sposób podkreśla bohaterskie czyny, dokonywane przez zwykłych ludzi.
Brand hero marki – Bard, również niedawno przyjął nominację, a także wsparł zbiórkę kwotą 10 tysięcy złotych.
Marka Lech konsekwentnie wspiera polską służbę zdrowia w walce z COVID-19. Lech zasilił fundusz interwencyjny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy kwotą 500 tysięcy złotych. Jako partner Fundacji, wspiera ją nieustannie od 2014 roku. Lech przygotował również specjalną reklamę telewizyjną „Lech Nadzieja”, prezentującą logo WOŚP i zachęcającą wszystkich do zbierania środków na walkę z epidemią.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing