– Christian to doświadczony redaktor, którego artykuły publikowano w poczytnych magazynach na całym świecie – mówi Wojtek Mazur, Head of Content Marketing i co-funder w Elephate – Wierzymy, że dzięki pełnemu wykorzystaniu jego wiedzy i umiejętności, wzmocnimy nasze kompetencje w obszarze kreacji treści.
Jako „Drunk Hulk”, Dumais zbudował aktywną społeczność na Twiterze liczącą ponad 170,000 followerów. Pisał o nim prestiżowy magazyn Time zaliczając go do grona „ulubionych żartownisiów”.
Zobacz również
Dumais to także autor kilku książek: Empty Rooms Lonely Countries, Cover Stories and SMASHED: The Life and Tweets of Drunk Hulk.
Wcześniej przez 14 lat uczył języka angielskiego na uniwersytecie i w takich firmach jak 3M, Kruk S.A czy Opera. Występował jako prelegent na wielu konferencjach w Polsce i zagranicą, wliczając w to takie wydarzenia jak TEDxWrocław czy TEDxWarszwa.
W Elephate Dumais obejmuje stanowisko pozwalające mu połączyć wszystkie swoje kompetencje w konkretnym celu. Jako Digital Content Director, będzie odpowidzalny za edycję, tworzenie treści i egzekucję contentu związanego z Elephate, dystrybuowanego w mediach anglojęzycznych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing