Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach.
Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych dla grupy docelowej. „Poradnik Przywódcy Stada” to cykl zabawnych porad w formie animowanych filmów oraz grafik przedstawiających sytuacje z życia dzikich zwierząt. Głównym bohaterem jest prawdziwy lew, który pełni jednocześnie rolę nieformalnego przywódcy i strażnika zasad panujących na sawannie. Lew jest reprezentantem wartości, które są istotne dla młodych ludzi m.in. odwagi, pewności siebie czy też wierności zasadom według, których żyją. W każdej historii lew – przywódca stada udziela zabawnej porady, do której w przypadku filmów wideo głosu użyczył Mirosław Zbrojewicz. Humor całej kampanii zbudowany jest na przewrotności porad, które tylko z pozoru odnoszą się wyłącznie do świata dzikich zwierząt. Porady, w zabawny sposób pokazywane w „Poradniku Przywódcy Stada”, możemy również odnieść do codziennego życia młodych ludzi.
Zobacz również
„Mamy ambicję, by dawać ludziom więcej niż tylko wyśmienitą energetyczną przekąskę. Chcemy, by marka LION uosabiała wartości, które są ważne dla młodych ludzi, takie jak: autentyczność, odwaga bycia sobą czy wierność swoim zasadom. Dla nas lew nie jest groźnym zwierzęciem z sawanny, lecz wyrazem pewnej życiowej postawy. Dlatego właśnie powstał „Poradnik Przywódcy Stada” – mówi Michał Forowicz, Group Product Manager kategorii batonów w Nestlé Polska.
„W kampanii odnajdziemy wszystko co młodzi ludzie uwielbiają: różnorodność form dotarcia, kontekstowość, nowoczesną formę rysunkową, a przede wszystkim humor i przewrotną grę słowną” – mówi Gustaw Jakubowski, Senior Produkt Manager marki LION.
Kampania reklamowa ruszyła od połowy stycznia b.r. i potrwa kilka tygodni. Swoim zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, serwis YouTube, w którym emitowane są filmy wideo, fanpage marki na Facebooku oraz banery na największych polskich portalach internetowych m.in. onet.pl, interia.pl, filweb.pl czy pudelek.pl. Częścią kampanii są również wyjątkowe, innowacyjne materiały POS, które w czasie kampanii pojawią się w sklepach.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Przygotowaliśmy kosze ekspozycyjne oraz stojaki kasowe w kształcie rozwartej paszczy lwa. Dodatkową innowacją jest fakt, iż część z lwich ekspozytorów na widok kupującego potrafi zaryczeć jak prawdziwy lew” – mówi Joanna Jakubowska-Grześ, Shopper Activations Specialist w dziale słodycze Nestlé Polska.
Za adaptację spotu telewizyjnego, kreację w mediach cyfrowych oraz na materiałach POS odpowiada agencja Blueberry, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp.z o.o.