Paweł Sala – Dyrektor Zarządzający FreshMail i Filip Kłodawski – Specjalista ds. strategii i projektów opowiedzą o tym co obecnie jest najmodniejsze, a co najskuteczniejsze w email marketingu. w:
- Częstochowie – 10.10.2012
- Warszawie – 18.10.2012
- Wrocławiu – 25.10.2012
W trakcie szkolenia przedstawione zostaną:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- zalety email marketingu
- nowe trendach w branży
- obalone mity
- ciekawe case study
Przewidziany został także czas na:
- dyskusje
- networking
- branżową wymianę doświadczeń
Cena: 35 zł [kawa, ciasto, książka “Świeże podejście do e-mail marketingu” w cenie szkolenia]
Liczba miejsc ograniczona – Zapisz się już dziś!
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing