Heinz to kolejna marka, która postanowiła wesprzeć branżę gastronomiczną w dobie pandemii – firma przeznaczyła 50 tysięcy sztuk swoich produktów na wsparcie restauracji, które zmagają się ze skutkami koronawirusa. Darowizna w postaci różnych produktów marki w formatach gastronomicznych oraz detalicznych, przeznaczona jest dla najmniejszych, pozasieciowych przedsiębiorstw.
Wchodząc na dedykowaną stronę akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, właściciele lokali gastronomicznych mogą zamówić produkty Heinz – te następnie zostaną im dostarczone na wskazany adres. Każda osoba maksymalnie może zamówić 20 kg produktów, zaś koszty dostawy zostaną pokryte przez markę.
Zobacz również
Co więcej, wykorzystując siłę mediów społecznościowych, Heinz wesprze też wybrane lokale gastronomiczne poprzez swoją aktywność na Facebooku, umieszczając posty zachęcające do zakupu u nich posiłków i wspierania lokalnych restauracji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Produkty marki Heinz od lat są obecne w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Jesteśmy wdzięczni, że właściciele oraz managerowie restauracji ufają nam – i teraz mamy okazję się za to zaufanie i współpracę odwdzięczyć. Chcemy pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi i mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wsparcie choć trochę pomoże im w tym ciężkim czasie – mówi Olena Ryptyk, brand manager marki Heinz
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja marki Heinz rozpoczęła się we wtorek, 19 maja i będzie trwała do wyczerpania zapasów.
PS
Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.
PS2
Coraz więcej restauracji z całej Polski włącza się w akcje #PosiłekDlaLekarza oraz #GastroPomaga, w ramach których lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali, gdzie personel medyczny walczy z pandemią koronawirusa.
PS3
Jak branża gastronomiczna radzi sobie z obecną sytuacją? Więcej na temat ciekawych akcji, w które angażują się polskie lokale przeczytacie w tym artykule.