Komisarz policji, Richard Ross, powiedział, że w tym tygodniu władze nie będą używać Crisco do zabezpieczania latarni i słupów, ponieważ nie zadziałało to ostatnim razem. Dodał, że mają na to inny, lepszy sposób, lecz nie wytłumaczył jaki. To wykorzystał PornHub, który na swoim Twitterze zaoferował tamtejszej policji dwie wielkie beczki lubrykantu.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Na odpowiedź ze strony władz nie trzeba było czekać długo, zobaczcie!
Co uważacie o tej wymianie tweetów? Koniecznie dajcie znać!
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno marka rozpoczęła nową kampanię pod hasłem„”F*ck Your Period”. Serwis PornHub postanowił pomóc kobietom w łagodzeniu bólu menstruacyjnego. Portal daje kobietom darmowy dostęp do kont premium w trakcie miesiączki. Promocję tę uzasadniono względami medycznymi i podkreśleniem znaczenia orgazmu w tym okresie. Zobaczcie film promujący akcję!