Pornhub stworzył przewodnik po dziełach sztuki, w których główną rolę odgrywa nagość

Pornhub stworzył przewodnik po dziełach sztuki, w których główną rolę odgrywa nagość
O autorze
1 min czytania 2021-07-14

Ograniczenia w fizycznych kontaktach na całym świecie zachęciły Pornhub do eksploracji nowych terenów. Najpierw zrekonstruował stare filmy erotyczne w jakości 4k przy pomocy sztucznej inteligencji. Następny krok, jaki podjęto w celu zadowolenia swoich odbiorców, to powrót do najsłynniejszych dzieł sztuki i przedstawienia ich w całkiem nowej odsłonie.

 

Wraz z otwieraniem instytucji kulturalnych strona internetowa z treściami dla dorosłych zagłębia się w kolekcje najsłynniejszych na świecie muzeów sztuki i wyświetla ich eksponaty jako „niegrzeczne arcydzieła”. Jednocześnie zachęca obserwatorów do reinterpretacji znanych dzieł.

Interaktywny przewodnik Classic Nudes prezentuje dzieła sztuki z francuskiego Luwru i Musee d’Orsay, nowojorskiego Metropolitan Museum of Art, hiszpańskiego Prado, włoskiej Galerii Uffizi i brytyjskiej Galerii Narodowej.

Odwiedzający trafiają prosto na artystyczne wyobrażenia nagich ciał zebranych przez sześć muzeów. Mogą poruszać się po poszczególnych muzeach, podążać za mapą lub poprosić lektorkę – Asę Akirę o opowiedzenie „historii ustnych” obejmujących 30 wyselekcjonowanych dzieł erotycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pornhub chciał odegrać swoją rolę w stymulowaniu społeczeństwa do odwiedzania, odkrywania i zakochiwania się (lub rozbudzaniu pożądania) w tych instytucjach kulturalnych – podaje platforma w komunikacie prasowym.

Amatorska para twórców MySweetApple odtworzyła również w prawdziwym życiu sześć znanych dzieł sztuki, a mianowicie: Adam i Ewa Jana Gossaerta, Male Nude Edgara Degasa, Pochodzenie świata Gustave’a Courbeta, Naga Maja Francisco de Goyi, Wenus z Urbino Tycjana i The Brunette Odalisque François Bouchera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przedstawiona poniżej promocja nowego projektu Pornhub jest prowadzona przez węgiersko-włoską artystkę i gwiazdę dla dorosłych Cicciolinę:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się