Pyszne Studio 2.0
Marka Bracia Koral w 2019 roku świętowała swoje 5 urodziny i właśnie z tej okazji powołała do życia nowy, pionierski w branży projekt – kulinarne show „Pyszne studio” na kanale YouTube oraz swoim profilu Facebook. Sukces i doskonałe recenzje tego pomysłu płynące od miłośników kulinarnych zabaw i eksperymentów sprawiły, że w tym sezonie serial ten będzie miał swoją II edycję. Ekspertem pozostanie Damian Kordas, który znów stworzy ponad 30 ciekawych i jednocześnie nieskomplikowanych do przygotowania w domowym zaciszu deserów z kultowymi już lodami Bracia Koral w roli głównej.
Zobacz również
Porozmawiajmy jak Bracia
Kanał YouTube marki Bracia Koral oraz profil facebook’owy cieszą się bardzo dużą popularnością, dlatego producent zdecydował się na stworzenie całkiem nowego cyklu „Porozmawiajmy jak Bracia”, który obok programu kulinarnego „Pyszne Studio” będzie bazował na rozmowach z ciekawymi osobami nie tylko z pierwszych stron gazet, którzy w bardzo luźnej i nieformalnej rozmowie (jak Bracia) będą opowiadać dotąd nieopowiedziane historie oraz odkrywać przed widzami wiele tajemnic i ciekawostek.
Prowadzącym cykl będzie Tomasz Więcek, występujący u boku Damiana Kordasa w programie „Pyszne Studio”, którego pasją są rozmowy z ludźmi i który potrafi skłonić rozmówców do niecodziennych wyznań. Ciekawi będą również goście programu – osoby reprezentujące różne zawody, z różnych sfer społecznych i mające różne życiowe doświadczenia oraz oryginalne hobby. Pierwszym z nich będzie ambasador marki – Damian Kordas. Odcinek z kucharzem w roli głównej odbył się w nietypowej scenerii – podczas lotu helikopterem na trasie Arłamów-Rzeszów po lody sygnowane jego nazwiskiem. W programie wystąpi również m.in. pilot śmigłowca, który opowie o swoim zawodzie, pasji i życiu. Nie zabraknie również rozmowy z Arturem Żmijewskim, który i w tym roku będzie ambasadorem marki Bracia Koral. Nowe odcinki będą pojawiać się regularnie co miesiąc przez cały rok.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing