Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Portal Flipo.pl reklamuje „tanie loty w jedną stronę” tuż po ogłoszeniu wyników wyborów parlamentarnych

Portal Flipo.pl reklamuje „tanie loty w jedną stronę” tuż po ogłoszeniu wyników wyborów parlamentarnych
13 października br. odbyły się wybory parlamentarne, których wyniki poznaliśmy już tego samego dnia po godzinie 21. W odpowiedzi na niezadowolone głosy wielu mieszkańców Polski platforma Flipo.pl zaczęła reklamować swoją ofertę „lotów jednokierunkowych”.
O autorze
0 min czytania 2019-10-14

Tuż po godzinie 21, kiedy to pojawiły się pierwsze wyniki tegorocznych wyborów parlamentarnych i jasne stało się, że partia Prawo i Sprawiedliwość dalej będzie dzierżyć władzę w naszym państwie, wiele osób zaczęło wyrażać w mediach społecznościowych swoje niezadowolenie tym faktem. Popularne portale zalały posty, w których użytkownicy deklarowali nawet chęć opuszczenia kraju. 

Fakt ten wykorzystał popularny serwis Flipo.pl, który tuż po ogłoszeniu wyników wyborów opublikował na swoim facebookowym profilu grafikę wraz z opisem „Nie wyszło zgodnie z Waszymi oczekiwaniami? Skorzystaj z oferty biletów jednokierunkowych od Flipo.pl ;)”.

Co więcej, studio fotograficzne z Płońska stworzyło promocję na zdjęcia do dokumentów, np. gdyby ktoś zdecydował się na „podróż w jedną stronę”. 

Zachęcamy też do sprawdzenia innych kreacji znanych marek oraz firm, stworzonych w odpowiedzi na wyniki wyborów parlamentarnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: facebook.com/Flipopl

Słuchaj podcastu NowyMarketing