Ostateczny projekt strony uwzględnia wnioski z badań zrealizowanych w kwietniu br. na 5% populacji użytkowników Portalu.
-Nowe wdrożenie „jedynki” o2.pl to skok jakościowy w zakresie designu i user experience, ale także odzwierciedlenie przesunięć, jakie nastąpiły w portfelu projektów Grupy o2. Większy nacisk położyliśmy na takie kategorie jak Sport i Biznes, wzmocniliśmy ekspozycję informacyjnej Sfory, jak i zaznaczyliśmy zwiększone nakłady na produkcję wideo w ramach serwisów – komentuje Michał Brański, członek zarządu Grupy o2.
Zobacz również
Wraz z wersją desktopową portalu wystartowała również wersja mobilna o2.pl. Zmianie towarzyszy wprowadzenie nowego logotypu Portalu o2.
Redesign „jedynki” o2 to nie koniec zmian. Wraz ze startem portalu w nowej odsłonie ruszają prace nad mechanizmami personalizacji treści i widgetami, których celem będzie wydłużenie kontaktu użytkownika ze stroną.
-Wielu użytkowników jest z nami od 1. połowy poprzedniej dekady, dojrzało, rozpoczęło pracę, awansowało, założyło rodziny, podróżuje, tym samym strona główna o2.pl musiała zwiększyć rozpiętość treści, nie gubiąc po drodze rozrywkowego charakteru- dodaje Michał Brański.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Choć nowy wizerunek strony głównej portalu o2.pl jest zmianą niemal rewolucyjną, to winieta Portalu nadal oferuje znane użytkownikom funkcjonalności, jak choćby panel logowania do Poczty o2 czy przekierowania do Blogów, Forum, materiałów w serwisie Wrzuta.pl oraz do Kafeterii. Struktura strony przedstawia szerokie spektrum informacji oferowanych przez serwisy należące do portfolio Grupy o2, uporządkowane w sekcjach tematycznych: Gorące newsy, Sport, Pieniądze + Biznes, Pudelek, Kafeteria / Sexymamy / Kuchnia, Automoto, Tech + Web + Nauka, Moda, Shopping, Kultura, Film, Humor / Studenci / Adrenalina.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedługo po premierze startuje radiowa kampania reklamowa portalu, którą będzie można usłyszeć w stacjach RMF oraz RMF Maxxx. Grupa o2 planuje na 2. połowę roku szeroką komunikację reklamową. O szczegółach kampanii poinformuje wkrótce.
Łączny zasięg serwisów w portfolio Grupy o2 SA w polskim Internecie przekracza 9 mln realnych użytkowników (źródło: Megapanel PBI/Gemius).